Esteettömyysvalinnat

Katja Uhlenius aloittaa uutena HSI:n toimitusjohtajana

Helsingin Seudun Isännöitsijät Oy nimitysuutisia: Katja Uhlenius aloittaa uutena toimitusjohtajana

Katja Uhlenius HSI

Helsingin Seudun Isännöitsijät Oy:n uudeksi toimitusjohtajaksi on nimitetty 1.9. alkaen yhtiön liiketoimintajohtaja Katja Uhlenius. Uhlenius on aloittanut HSI:n palveluksessa vuonna 2004, toimien ennen siirtymistään toimitusjohtajaksi hallinnollisena isännöitsijänä, laatupäällikkönä sekä viimeiset 7 vuotta liiketoimintajohtajana. Hänellä on vahva osaaminen ja ymmärrys isännöintialasta ja isännöintipalveluiden tuotteistamisesta sekä liiketoiminnan, myynnin ja markkinoinnin kehittämisestä. Hän on vastannut myös HSI:n ISO 9001- laatujärjestelmästä ja sen ylläpidosta.

Katja Uhlenius, Eveliina Pietikäinen, Jarmo Kangas ja Ville Peltokorpi muodostavat Helsingin Seudun Isännöitsijät Oy:n johtoryhmän 1.9. alkaen.

Helsingin Seudun Isännöitsijät Oy:n väistyvä toimitusjohtaja Esko Pietikäinen siirtyy tehtävästään kokopäiväiseksi johtajaksi konsernitason omistajaohjaukseen ja konsernin kehittämiseen.

”Katjan johdolla HSI pääsee yhä vauhdikkaammin kohti tavoitettaan olla isännöintiammattilaisten ja asiakkaiden ykkösvalinta isännöitsijätoimistoa ajatellessaan.”, toteaa Esko Pietikäinen.

Katja Uhlenius
Helsingin Seudun Isännöitsijä Oy
p. 050 589 8038

Helsingin Seudun Isännöitsijät Oy (HSI) on isännöintiin erikoistunut perheyritys. Yrityksen palvelu perustuu vankkaan kokemukseen ja kattavaan osaamiseen. HSI:lle on jo vuonna 1998 ensimmäisenä isännöitsijätoimistona Suomessa myönnetty ISO 9001 -laatusertifikaatti. HSI voitti Isännöintiyritys 2017 -palkinnon loppuvuodesta 2017. HSI on Isännöitsijöiden auktorisointiyhdistys ISA ry:n auktorisoima isännöitsijätoimisto.

• Julkaistu: 02 syyskuu 2022