Esteettömyysvalinnat

Skip to main content

Laatupolitiikka

 

Helsingin Seudun Isännöitsijät Oy on 100% suomalainen perheyritys, jonka tavoitteena on tarjota laadukasta, läpinäkyvää sekä ammattimaista isännöintiä kaiken kokoisille taloyhtiöille. Osoituksena suomalaisesta työstä HSI:lle on myönnetty Avainlippu-tunnus.

Laatupolitiikkamme keskiössä on tavoitteemme varmistaa asiakasyhtiöidemme toimiva, turvallinen ja siisti ympäristö sekä huolehtia asumiseen liittyvien palvelujen tarjonnasta kiinteistöllä.

Laatupolitiikkamme keskeisiä arvoja ovat:

  • johdon sitoutuminen toiminnan jatkuvaan kehittämiseen ja parantamiseen;
  • vahvat sisäiset tukiorganisaatiot (taloushallinto, lakipalvelut, tekniset asiantuntijapalvelut & asiakaspalvelu)
  • laadunhallintajärjestelmän asettamiin vaatimuksiin sitoutuminen (ISO 9001 sertifiointi yhdessä ISA-auktorisoinnin kanssa);
  • kannattavuus ja vakavaraisuus;
  • asiakassuhteiden pitkäaikaisuus;
  • asiakastyytyväisyys;
  • henkilökunnan tyytyväisyys ja hyvinvointi;
  • sitoutuminen isännöinnin eettisiin ohjeisiin ja niihin liittyviin valvonta- ja kurinpitomenettelyihin.

Sertifioitu laadunhallinta (ISO 9001):

HSI:n laadunhallintajärjestelmä perustuu kansainväliseen ISO 9001 -standardiin, joka ohjaa toimintamme jatkuvaa kehittämistä ja laadunhallintaa. Laatujärjestelmämme mukaisesti dokumentoimme ja seuraamme kaikkia prosessejamme varmistaen, että toimintamme täyttää asiakkaidemme asettamat laatuvaatimukset. HSI:n johto ja henkilöstö ovat sitoutuneet toiminnan jatkuvaan kehittämiseen sekä toimintojen ja prosessien parantamiseen, jotka ovat perustana laadukkaille palveluillemme ja pitkäaikaisille asiakassuhteille.

Toimintamme kehittämiseksi ja parantamiseksi:

  • mittaamme asiakastyytyväisyyttä ja henkilöstön hyvinvointia vuosittain toteutettavilla kyselyillä;
  • kehitämme yrityksemme prosesseja sekä toimintaan sisäisesti ja ulkoisesti saadun palautteen perusteella;
  • kehitämme ja parannamme käytössämme olevia järjestelmiä asiakaskokemuksen ja tehokkuuden parantamiseksi;
  • järjestämme vuosittain lukuisia sisäisiä koulutuksia kehittääksemme henkilöstömme osaamista ja ammattitaitoa;
  • kannustamme henkilöstöämme kouluttautumaan ja laajentamaan osaamistaan;
  • seuraamme jatkuvasti toimintamme keskeisiä tunnusluja varmistaaksemme yrityksen kannattavuuden ja vakavaraisuuden;
  • auditoimme vuosittain sisäisesti kaikki toimintamme kannalta keskeiset prosessit ja tukipalvelut;
  • osana ISO 9001-standardin sekä ISA-auktorisoinnin asettamia vaatimuksia toimintamme auditoidaan ulkoisesti DNV:n toimesta kerran vuodessa;
  • laatupolitiikkamme vaikuttavuus ja keskeiset mittarit arvioidaan ja tarkastetaan säännöllisesti johdon katselmuksissa ja eri prosessien kuukausipalavereissa.

Helsingissä, 29.01.2025

Katja Uhlenius
Toimitusjohtaja

Palvelukokonaisuuksistamme löytyy isännöintiratkaisut eri kokoisten ja ikäisten taloyhtiöiden tarpeisiin.

HSI:n tarina alkaa vuodesta 1984, kun Anita Pietikäinen työskenteli suunnitteluinsinöörinä ja isännöi sivutoimisesti omaa asuintaloyhtiötään. 

HSI:llä on useita kymmeniä taloyhtiöitä, jotka ovat olleet asiakkaina yhtiön perustamisesta alkaen.