Laatupolitiikka
Helsingin Seudun Isännöitsijät Oy on 100% suomalainen perheyritys, jonka tavoitteena on tarjota laadukasta, läpinäkyvää sekä ammattimaista isännöintiä kaiken kokoisille taloyhtiöille. Osoituksena suomalaisesta työstä HSI:lle on myönnetty Avainlippu-tunnus.
Laatupolitiikkamme keskiössä on tavoitteemme varmistaa asiakasyhtiöidemme toimiva, turvallinen ja siisti ympäristö sekä huolehtia asumiseen liittyvien palvelujen tarjonnasta kiinteistöllä.
Laatupolitiikkamme keskeisiä arvoja ovat:
- johdon sitoutuminen toiminnan jatkuvaan kehittämiseen ja parantamiseen;
- vahvat sisäiset tukiorganisaatiot (taloushallinto, lakipalvelut, tekniset asiantuntijapalvelut & asiakaspalvelu)
- laadunhallintajärjestelmän asettamiin vaatimuksiin sitoutuminen (ISO 9001 sertifiointi yhdessä ISA-auktorisoinnin kanssa);
- kannattavuus ja vakavaraisuus;
- asiakassuhteiden pitkäaikaisuus;
- asiakastyytyväisyys;
- henkilökunnan tyytyväisyys ja hyvinvointi;
- sitoutuminen isännöinnin eettisiin ohjeisiin ja niihin liittyviin valvonta- ja kurinpitomenettelyihin.
Sertifioitu laadunhallinta (ISO 9001):
HSI:n laadunhallintajärjestelmä perustuu kansainväliseen ISO 9001 -standardiin, joka ohjaa toimintamme jatkuvaa kehittämistä ja laadunhallintaa. Laatujärjestelmämme mukaisesti dokumentoimme ja seuraamme kaikkia prosessejamme varmistaen, että toimintamme täyttää asiakkaidemme asettamat laatuvaatimukset. HSI:n johto ja henkilöstö ovat sitoutuneet toiminnan jatkuvaan kehittämiseen sekä toimintojen ja prosessien parantamiseen, jotka ovat perustana laadukkaille palveluillemme ja pitkäaikaisille asiakassuhteille.
Toimintamme kehittämiseksi ja parantamiseksi:
- mittaamme asiakastyytyväisyyttä ja henkilöstön hyvinvointia vuosittain toteutettavilla kyselyillä;
- kehitämme yrityksemme prosesseja sekä toimintaan sisäisesti ja ulkoisesti saadun palautteen perusteella;
- kehitämme ja parannamme käytössämme olevia järjestelmiä asiakaskokemuksen ja tehokkuuden parantamiseksi;
- järjestämme vuosittain lukuisia sisäisiä koulutuksia kehittääksemme henkilöstömme osaamista ja ammattitaitoa;
- kannustamme henkilöstöämme kouluttautumaan ja laajentamaan osaamistaan;
- seuraamme jatkuvasti toimintamme keskeisiä tunnusluja varmistaaksemme yrityksen kannattavuuden ja vakavaraisuuden;
- auditoimme vuosittain sisäisesti kaikki toimintamme kannalta keskeiset prosessit ja tukipalvelut;
- osana ISO 9001-standardin sekä ISA-auktorisoinnin asettamia vaatimuksia toimintamme auditoidaan ulkoisesti DNV:n toimesta kerran vuodessa;
- laatupolitiikkamme vaikuttavuus ja keskeiset mittarit arvioidaan ja tarkastetaan säännöllisesti johdon katselmuksissa ja eri prosessien kuukausipalavereissa.
Helsingissä, 29.01.2025
Katja Uhlenius
Toimitusjohtaja
Tutustu isännöintipalveluihin
Palvelukokonaisuuksistamme löytyy isännöintiratkaisut eri kokoisten ja ikäisten taloyhtiöiden tarpeisiin.
HSI:n tarina
HSI:n tarina alkaa vuodesta 1984, kun Anita Pietikäinen työskenteli suunnitteluinsinöörinä ja isännöi sivutoimisesti omaa asuintaloyhtiötään.
HSI:llä on useita kymmeniä taloyhtiöitä, jotka ovat olleet asiakkaina yhtiön perustamisesta alkaen.