Esteettömyysvalinnat

HSI Tekniikka muuttuu Suomen Kiinteistöasiantuntijat KIAS Oy:ksi

HSI-tekniikka on nyt Suomen Kiinteistöasiantuntijat KIAS Oy. Helsingin Seudun Isännöitsijät Oy on irrottanut tekniikan omaksi osakeyhtiökseen osaksi HSI:n perhekonsernia. Muutoksen tavoitteena on saada tekniikan yksikköön entistä paremmat mahdollisuudet kehittää palveluja asiakkaiden tarpeita vastaaviksi. Nykyisten asiakkaiden yhteyshenkilöt pysyvät samoina.

Työntekijät siirtyvät vanhoina työntekijöinä Suomen Kiinteistöasiantuntijat KIAS Oy:lle. Henkilövaihdoksia ei tule ja asiakkaiden yhteyshenkilöt pysyvät samoina.

”Suomen Kiinteistöasiantuntijat KIAS Oy tarjoaa monipuolisia kiinteistön elinkaaren asiantuntijapalveluja, ja he tulevat kehittämään toimintaa yhä intensiivisemmin omana yrityksenään,” perustelee muutosta HSI:n toimitusjohtaja Katja Uhlenius.

Kiinteistöasiantuntijat toimivat koko kiinteistön elinkaaren ajan; rakentamisesta rakennuksen uudistamiseen ja kiinteistön purkamisesta jälleenrakentamiseen. He toimivat tavoitteellisesti asiakkaan päätösten toimeenpanijana, asiakkaan etua valvoen.

”Asiakkaillemme tulemme tarjoamaan uudenlaisia räätälöityjä asiantuntijapalveluja. Tavoitteenamme on kasvaa ja resurssien lisääntyessä pystymme palvelemaan myös nykyisiä asiakkaitamme entistä paremmin,” kertoo Suomen Kiinteistöasiantuntijat KIAS Oy:n toimitusjohtaja Tarmo Oikarainen.

"Selkeä hyöty nykyisille asiakkaille on vakuutusyhtiöiden suhtautuminen asiantuntijayrityksiin. Vakuutusyhtiöt luottavat mieluummin asiantuntijan tekemään lausuntoon,” jatkaa hallituksen puheenjohtaja Petteri Lahtinen.

Suomen Kiinteistöasiantuntijat KIAS Oy on suomalainen perheyritys. Sen arvoja ovat vastuullisuus, tavoitteellisuus, innovatiivisuus ja avuliaisuus. Tavoitteena on olla valtakunnallinen arvostettu kiinteistöjen asiantuntijapalveluja tarjoava kumppani.

Lisätietoja:

toimitusjohtaja Tarmo Oikarainen