Esteettömyysvalinnat

 

HSI Plus

kattavaa perinteistä isännöintiä

Kattavaa perinteistä isännöintiä

HSI Plus -palvelun tilaajana voit luottaa siihen, että kiinteistöä ja yhtiötä hoidetaan pitkäjänteisesti ja suunnitelmallisesti. Taloyhtiösi asioita hoitaa ammattitaitoinen, ystävällinen ja työhönsä sitoutunut isännöitsijä, jolta saat henkilökohtaista ja osaavaa palvelua.

Huolehdimme yhtiön lakisääteisten velvollisuuksien täyttämisestä. Korjaustoiminnassa ja sen suunnittelussa huomioimme sekä rakennuksen että yksittäisten rakennusosien elinkaaren. Reaaliaikaisen verkkopalvelun kautta hallituksen on helppo seurata yhtiön taloutta. Myös taloyhtiön asiakirjat ja raportit ovat helposti saatavilla verkossa.

Asiakaspalvelun asiantunteva henkilökunta hoitaa asukkaiden ja muiden kiinteistön käyttäjien asiat yhden luukun periaatteella.  

Taloyhtiön nimettyä isännöitsijää tukee isännöitsijätiimi. Tiimi-isännöinnillä varmistamme, että palvelu toimii aina täydellä teholla ja keskeytyksettä.

Yhteydenotot:

Joni Pasi, avainasiakaspäällikkö, Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen. / 050 589 8035
Voit myös pyytää tarjouksen verkkolomakkeemme kautta. 

HSI Plus - taloyhtiösi parhaaksi

Asiakaspalvelu

Osaavat ja ystävälliset asiakaspalvelijat palvelevat asukkaita puhelimitse, chat-palvelussa sekä sähköpostin välityksellä. Asiakirjatilaukset, vikailmoitukset ja muut asumiseen liittyvät asiat voi hoitaa helposti asiakaspalvelun kautta.

Verkkopalvelumme on asiakkaan käytettävissä ympäri vuorokauden.

Isännöitsijä

Asiakkaalle nimetty vastuuisännöitsijä huolehtii taloyhtiön päivittäisen hallinnon johtamisesta yhteistyössä hallituksen kanssa.

Talokohtaista isännöitsijää tukee isännöitsijätiimi. Tiimi-isännöinnillä varmistamme, että palvelu toimii aina täydellä teholla ja keskeytyksettä.

Kokoukset

Isännöitsijä valmistelee kokoukset ja huolehtii niiden koolle kutsumisesta.

Kokoukset voidaan järjestää viihtyisissä neuvottelutiloissamme tai tietokoneiden välityksellä teamsillä.

Isännöitsijä laatii pöytäkirjan viivytyksettä kokouksen jälkeen ja toimeenpanee tehdyt päätökset.

Päätökset viedään eteenpäin ripeästi ja niistä tiedotetaan hallitusta ja tarvittaessa asukkaita.

Avoin taloushallinto

Laskutamme taloyhtiön vastikkeet ja muut maksut sekä perimme erääntyneitä vastikkeita kuukausittain.

Laadimme talousarvion, jonka toteutumista sekä mm. tositteita, pankkitilin saldoa ja taloushallinnon raportteja on hallituksen, isännöitsijän ja tilintarkastajan helppo seurata reaaliaikaisesti verkossa. Tarkastamme ja hyväksymme laskut sekä huolehdimme maksatuksesta.

Laadimme tilinpäätöksen, teemme veroilmoituksen ja toimitamme sen verottajalle.

Tilintarkastaja voi suorittaa tarkastuksen täysin sähköisesti. Meillä on käytettävissä myös sähköinen allekirjoitusjärjestelmä.

Tiedottaminen

Tiedotamme säännöllisesti taloyhtiön ja kiinteistöalan ajankohtaisista asioista asukkaille ja hallitukselle. Tiedottamisessa hyödynnetään monipuolisesti eri tiedotuskanavia.

Perinteisen paperitiedottamisen lisäksi asukkaat voivat seurata tiedotteita, ilmoituksia ja muita yhtiön ajankohtaisia asioita helposti taloyhtiön omien kotisivujen kautta. Talokohtaiset kotisivut kuuluvat veloituksetta kaikkiin HSI:n tarjoamiin isännöintipalveluihin.

Voit tutustua taloyhtiön kotisivuun täältä.

Mahdollisissa vahinkotapauksissa tai muissa kiireellistä viestintää vaativissa tilanteissa isännöitsijä, tekninen asiantuntija tai asiakaspalvelija ottaa yhteyden suoraan asukkaaseen. Hallitus pidetään jatkuvasti ajan tasalla kiinteistön tärkeistä tapahtumista.

Yhtiön juoksevaa taloushallintoa koskevat asiat käsitellään säännönmukaisesti hallituksen kokouksissa. Tiedot ovat lisäksi jatkuvasti nähtävillä taloushallinnon verkkopalvelun kautta. Hallituksella on pääsy kaikkeen taloyhtiön taloustietoon, esimerkiksi tilien ajantasaisiin saldoihin, laskuihin, talousarviovertailuun sekä vastikevalvonnan raportteihin.

Taloyhtiön yhteisiin tiloihin, esimerkiksi porraskäytävän ala-auloihin, voidaan asiakkaan halutessa asentaa näyttöruudut, joiden kautta voidaan jakaa ajankohtaista tietoa kiinteistön asioista.

Tekniset tehtävät

Huolehdimme kiinteistön viiden vuoden kunnossapitotarveselvityksen päivittämisestä sekä kiinteistönhoito- ja kunnossapitosuunnitelman toteuttamisesta osana kunnossapidon prosessia.

Tekniset asiantuntijat huolehtivat kiinteistön pienistä ja isoista korjaus- ja kunnossapitotarpeista hyödyntäen kattavaa yhteistyöverkostoa. Tämä yhteistyöverkosto on myös asiakkaidemme käytössä.

Vaativatkin korjaushankkeet etenevät suunnitellusti kokeneiden teknisten asiantuntijoiden johdolla.

Seuraamme kiinteistön lämmön, veden ja sähkön kulutusta ja käynnistämme tarvittaessa korjaavat toimenpiteet.

Huolehdimme tarvittavien kiinteistönhoitosopimusten tekemisestä.

Käytössämme on toiminnan hallintajärjestelmä palvelun laadun ja teknisten toimeksiantojen seurannan takaamiseksi.

HSI-tekniikan palveluihin voit tutustua tästä.

Lakipalvelut

Lakiosastomme hoitaa kaikkia asumiseen ja kiinteistöjen hoitoon liittyviä lakiasioita taloyhtiön kulloisenkin tarpeen mukaan. Kokeneilta kiinteistölakimiehiltä saa asiantuntevaa apua esimerkiksi yhtiöjärjestysmuutoksiin, huoneistojen hallintaan ottoon, sopimusneuvotteluihin ja reklamaatioiden tekemiseen.

PALVELEMME SINUA

Asiakaspalvelu toimipisteissämme on avoinna arkisin klo 8.30–16.00.
Puhelimitse palvelemme arkisin klo 9.00–15.00 numerossa (09) 6122 600.
Sähköposti: Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen.