HSI Ajankohtaista

Ajankohtaista

HSI:n isännöitsijöille otetaan uusi työkalu käyttöön 1.1.2016 lähtien. Isännöitsijällä on suora yhteys omalta koneeltaan isännöimiensä taloyhtiöiden jäte- ja vedenkulutustietoihin.

Onko taloyhtiön vakuutusyhtiö kasvanut ja pölyttynyt niin, että hinnat, vakuutusehdot ja korvauskäytännöt alkavat olemaan lähinnä vakuutusyhtiölle laadittuja?

Kolme pointtia
1. Sopimus on laadittu taloyhtiöiden näkökulmasta.
2. Sopimuksen on laatinut hisseihin erikoistunut ammattilainen.
3. Sopimukseen voivat liittyä kaikki HSI:n asiakkaat.

Suomen Tukkusähkö Oy tarjoaa HSI:n asiakasyhtiöille sähkön yhteishankintaa, jonka tavoitteena on sähköenergiakustannusten minimointi. Edellinen sähkön yhteishankintasopimus on päättymässä 31.12.2015.

http://www.hsi.fi/images/HSI_tekniikka.pdfHSI:n asiakkaiden kiinteistöillä tehtävät korjaukset ja tutkimukset 2016–2017
Tarjoamme asiakkaillemme mahdollisuuden kertoa jo nyt taloyhtiön tulevista korjaus- ja tutkimushankkeista. Niitä voidaan toki miettiä vielä kevään kokouksissakin, mutta aikaisesta yhteisestä ajankohdasta on hyötyä:

Asunto-osakeyhtiölaissa säädellään osakkaan ja yhtiön välisen kunnossapitovastuun rajoista.

HSI-tekniikka tuottaa asiakkaille korjausrakentamisen ja ylläpidon palvelut kivijalasta katonharjaan. Palveluvalikoimaamme kuuluvat niin lakisääteiset tehtävät kuin alan hyvät käytännöt.

HSI:n, Taloaseman ja Tilitalo Emman yhteistyöprojektina syntyneet ohjelmistorobotit tehostavat tietojen käsittelyä ja muokkaavat työtapoja.

Roboteille annetaan paljon toistoja ja aikaa vieviä osia aiemmin "käsin" tietokoneella tehdyistä töistä. Suurimmat hyödyt saadaan taloushallinnon ja asiakaspalvelun rutiineista, jotka robotti pystyy huolehtimaan täsmällisesti ja nopeasti. Isännöitsijöille robotti voi valmistella asioita pidemmälle, mihin pelkkä isännöintisovellus pystyy. Ihminen jää lähtötelineisiin monimutkaisissa, paljon toistoa ja tarkkuutta vaativissa töissä.

Ohjelmistorobotti käyttää tietokonetta ja isännöintisovelluksia ihmisen sijaan. Ne eivät siis ole osa mitään valmista ohjelmaa.

Kaikki asiakaspalvelu-, kirjanpito- ja isännöintitiimit voivat hyödyntää rutiineissaan Robo-tiimiä. Viiden Robon tiimiä vetää onneksi vielä ihminen :)

Asiakkaalle ohjelmistorobotit näkyvät monipuolisena ajantasaisena tietona, tehokkaana palveluna, jonka toimittaa HSI:n hymyilevä asiakaspalvelija. Reaaliaikainen kirjanpito, kaikki tositteet, talouden raportit, pankkitilien saldot ym. ovat olleet jo vuosia kaikkien asiakkaidemme hallitusten katseltavissa verkossa. Nyt meillä on entistäkin paremmat mahdollisuudet jalostaa tästä informaatiosta hyödyllistä valmiiksi pureksittua tietoa isännöitsijöiden ja hallitusten työn tueksi.

Haluamme kehittää isännöintiä. Jos sinulla on ajatuksia – kuuntelemme.

Lisätietoja:
Kehitysjohtaja Nina Gromoff, Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen., p. 050 3008969
Toimitusjohtaja Esko Pietikäinen, Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen., p. 0400 391530

Huhtikuussa HSI:ssä aloittaa neljä huippu ammattilaista: kolme isännöitsijää ja tekninen asiantuntija. Heistä kerromme enemmän huhtikuun alussa.

robo1

23.3.2015 

Suomen Franchising-Yhdistys palkitsi Taloaseman Vuoden Franchising-ketjuna vuotuisessa Franny Awards- juhlassa Helsingissä. Palkinto myönnettiin tuloksellisesta ja myönteisen vastaanoton saaneesta toiminnasta. Taloasema -ketjun kokonaisliikevaihto kasvoi viime vuonna 55 prosenttia.

Sivun alkuun

© 2021 Helsingin Seudun Isännöitsijät Oy