medialle

Isännöintiyritys 2017 -palkinnon on saanut Helsingin Seudun Isännöitsijät Oy, joka palvelee osakkaita ja hallituksia sähköisesti ja kehittää digitaalista toimintakulttuuria jatkuvasti.Yrityksen asiakaspalvelu toimii esimerkiksi chatin kautta, hallituksen kokouksia hoidetaan verkossa ja sähköisellä allekirjoituksella nopeutetaan toimintaa.Taloyhtiösivut toimivat asiakkaan tietopankkina, jolloin halutun tiedon voi jakaa taloyhtiöiden hallituksille, osakkaille ja asukkaille saman tien.

Taloyhtiökohtaiset verkkosivut ovat olleet käytössä jo vuodesta 2000. Verkkopalvelussa hallitukset voivat halutessaan tarkistaa taloyhtiön maksuvalmiuden ja laskut vaikka päivittäin. Kehitysjohtaja Nina Gromoffin mukaan avoimuus on lisännyt isännöintiyrityksen ja asiakkaan välistä luottamusta.

– Toimistomme on saanut asiakkailta erityiskiitoksia tavoitettavuudesta ja modernien viestintäkanavien käytöstä. Yksi syy henkilöstön viihtyvyyteen ovat sähköiset järjestelmät, jotka tuovat uusia ratkaisumalleja hektiseen työtahtiin, kertoo toimitusjohtaja Esko Pietikäinen.

Sivun alkuun

© 2021 Helsingin Seudun Isännöitsijät Oy